Quote:
Originally Posted by Loeten
Ja natuurlijk wel. Ik heb zelfs alle stappen telkens hier op mijn thread getoond en uitgelegd. Er zat zelfs ergens een foto bij waar ik twee zelfgeprinte decals voorzien had van lak. de ene van gunze (uitgelopen) en de ander van tamiya (geen probleem).
|
Dus je hebt niet het product gebruikt dat ervoor gemaakt is : liquid decal film van Microscale... Dat zou ook de reden kunnen zijn. Maar eerlijk gezegd vrees ik dat zelfgemaakte en op inktjet geprinte decals nooit bestand zullen zijn tegen het vernissen, ongeacht hoe zorgvuldig ze gemaakt zijn. Daar zijn alleen op laserprinter gedrukte of via offset gedrukte decals geschikt voor. Denk ik toch. Of vrees ik toch beter gezegd. Om maar te zeggen : vooraleer opnieuw all the way te gaan met je model, test het eerst uit op een proefmodel. Ik zou niet willen dat het weer de mist ingaat. Ik voel me een beetje verantwoordelijk voor het onheil dat het vernissen aanricht omdat ik je aangeraden heb om te vernissen. Maar dat was wel bedoeld op fabrieksdecals, nooit op zelfgemaakte decals...