Quote:
Originally Posted by Dominique
Ik zou de luchthapper in de bumper met gaas dichtmaken, en niet met plasticcard. Alleen de uitsparingen voor de mistlichten mogen plasticcard krijgen. (Voor zover ik kan zien op de foto's van 1:1 tenminste).
|
Ik was daarover aan het twijfelen, maar mijn tweede idee was inderdaad dun gaas. Op de 1:1 foto is het niet zo goed te zien. Beetje wazig, maar als je logisch denkt, dan weet je wel dat dit niet kan toezitten.
De mistlichten zullen ofwel dichtgestopt worden, ofwel gewoon hun lampen krijgen. Hoewel dit niet aan te raden is bij een rallyauto, denk ik. Dus dan toch dichtmaken !!
Quote:
Originally Posted by Dominique
Ik zou gaan voor een Motip kleur, omdat je dan een mooie match kan vinden met dat blauw.
|
Hier twijfel ik een beetje. Als je blauw gaat spuiten, dan zal je decals erover extra dik moeten zijn (dus een laag of twee wit eronder) anders gaat het erdoor schijnen. Maar om dat blauw dan overal als decals te zetten, neej das ook niet goed.
Misschien moet ik inderdaad dat blauw spuiten en witte uitsparingen voorzien waar die decals komen zodat ik niet onnodig veel witte decal moet "plakken". Ik heb hier bovendien twee bussen Motipblauw staan: RAL 5002 en RAL 5010. Dat wordt een keertje vergelijken.
Een laatste mogelijkheid is Flame voor de kar spannen. Maar ik ga diene mens zijn 2007 niet verknallen door hem zo'n decals te laten ontwerpen. Neej, als ik hem ga contacteren, dan is het voor de paar witte (oa namen). En misschien om stiekem nog eens een Toyota-setje te kopen...
Momenteel ben ik bezig met het los- en openmaken van die luchtgaten vooraan aan de wagen. Ik mag niet teveel wegsnijden onderaan want anders heb ik geen bevestiging meer voor het chassis. Bovendien zit daar ook dat wegsleephaakje en dat moet ik behouden...
Met wat geluk gaat deze vanavond al in de primer (laag 1 - wit)
Grtzzz