De reviews zijn geplaatst. Straks volgen de foto's. Zo'n review heeft eigenlijk nog wat voordelen ook. Je gaat de kit van dichtbij bekijken, je weet waar er tekorten zijn en wat je allemaal te wachten staat.
Bij mij is dat dan de aarzeling van: zou ik beide kits hier gebruiken??
De voordelen van de ene lossen de nadelen van de andere op. Maar dan vrees ik weer voor de pasvorm. Dus zal het hier de Hasegawa worden. De Italeri en Protar gaan opnieuw de kast in om later verbouwd te worden naar andere versies. Er zal heel wat werk bij komen kijken, maar dat nemen we er dan wel bij...
Morgen zal er wellicht geen bouwtijd zijn, dus dinsdag zal de eerste spuitdag worden. Straks plaats ik in enkele van mijn threads nog wat foto's van de geleverde werken.
Grtzzzz
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
|