Beste Huudo en Gulfclk:
Ik waardeer het dat jullie me naar een hoger niveau willen helpen op het gebied van detaillering en ik zoek zeker geen excuses om het niet te moeten doen, maar voorlopig ben ik tevreden over mijn huidig niveau en ik zeg wel VOORLOPIG.
Ik heb sinds ik hier op dit forum ben en ook op de talloze meetings al heel wat bijgeleerd maar zelf wil ik eigenlijk stap voor stap te werk gaan. Tot voor een paar maanden gebruikte ik zelfs nog geen vernis, al had dat meer te maken met het gebrek aan een goede vernis en de angst om mijn modellen niet te beschadigen. Zelfs bij de bouw van eerdere modellen dacht ik er zelfs nog niet aan om de gordels te verlengen om maar enkele voorbeelden te noemen.
Het klopt waarschijnlijk dat mijn materiaal niet voldoet om met foto-ets te werken en de prijs voor een setje gordels, daar ligt het ook niet aan. Maar zoals ik al zei/schreef; ik zoek geen excuses.
In ieder geval bedankt voor jullie commentaar en ik zal nog wel ooit eens een nieuwe poging ondernemen.
Zeg Huudo, die andere opties mag je me nu wel vertellen.
Nog een vraagje; gulfclk stelt me voor om de zetel te overspuiten met matte vernis om de randjes van de decals weg te werken. De achterkant van die kuipzetel is bekleed met kevlar-decal en er zit geen vernis over.
Welk effect heeft de achterzijde van zo'n stoel eigenlijk ? Is dat een mat effect of is dat zijdeglans ??