View Single Post
Old 29-12-2006, 22:38
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Heb me zojuist eens aan de laptop gezet om de pics na te kijken en te vergelijken. Het valt mee wat verbouwingen betreft. Bart pyck heeft een gewone Mégane genomen en aangepast tot rallywagen. Net wat ik nu moet doen met deze Fujimi... Ook gietnaden zijn er amper

Voorzijde:

De openingen in de bumper, luchgaten en zo moeten dichtgemaakt worden. Allez, relatief dan want het lijkt op de (onduidelijke) foto dat die gaten met minigaas toegedekt zijn. Dus niet zoals in de kit met brede gleuven. Ik ga dit dus "uitboren" en dan dichtstoppen met wat plastic card. Of nog beter (als ik er vind) is gaas met minigaatjes.

Achterzijde:

Ook hier zijn geen problemen. Er zijn zelfs helemaal geen aanpassingen te doen! Ik moet er enkel voor zorgen dat ik het achterlicht meespuit zodat de decal geen verkleuringen krijgt op die plaats. De spoiler heb ik hier liggen en is net dezelfde.

Zijkanten:

Geen opmerkingen...

Al bij al valt het dus enorm mee voor deze wagen. Het grootste werk zal het interieu en de decals (pfff) worden. Ik kan dus morgen beginnen schuren en uitboren. Zondag primen en maandag de eerste lagen. Maar hier zal er al een eerste probleem te voorschijn komen. Welke kleur(en)?? Basiskleur zal wit moeten zijn (decalondergrond) En dan zal de keuze moeilijk zijn: toch alles in het blauw (welk nummer??) en onder alle decals 1 of 2 lagen witte decal. Ofwel afplakken waar nodig en blauw spuiten zodat de decals op de witte ondergrond komen.

Iemand tips of hoe hij het zou aanpakken? Ik denk aan het eerste met de witte decals...

Grtzzzz
Reply With Quote