View Single Post
Old 29-12-2006, 19:41
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Ik blijf me verzetten tegen elke vorm van excuus om in het modelbouwgebeuren niet verder te evolueren...

In mijn begindagen heb ik niet enkel auto door de kamer gegooid, ik heb er zelfs ooit eens mijn voet opgezet. Compleet radeloos en gefrustreerd was ik. Maar je moet net dan wat afstand nemen, de brokken oprapen, wat nadenken en daarna weer opnieuw proberen.

Wat er mis gaat met de foto-ets is meestal te wijten aan het niet hebben van de juiste tools. De basis hold&fold heeft me, sedert ik dat ding in huis heb, het leven echt wel lichter gemaakt. En ik weet Johny, dat je met de juiste impulsen toch te bewegen bent om een stapje verder te gaan - remember het vorige model. Stap voor stap zijn er toen verbeteringen gekomen, dingen die je normaal niet zou gedaan hebben, maar het resultaat was wel 10x mooier - eigen lichtjes in de ogen vertelden dat.

Dus... afhalen die decals en opnieuw proberen. De enige reden - en dan nog zijn er opties mogelijk, maar die verklappen we even nog niet :-) - om de decals te gebruiken is budget, omdat buckles al gauw wat centjes extra kosten, maar dat is hier geen probleem denk ik.
Reply With Quote