nog een kleine aanvulling : de harde schijf zou, eveneens in tegenstelling tot de laatste pc, nu op 7200 ipv op 5200 toeren draaien. En wat die Geforce kaart betreft : als die werkelijk zo'n struikelblok vormt, gooi die er dan uit, verkoop ze en koop voor 2000 fr meer een Geforce 3Ti 200. Geloof echter niet teveel van al die onheilsboodschappen en wees er maar zeker van dat je games hier supervlotjes op zullen draaien. De vorige aldi-pc zou zogezegd ook genekt worden door zijn geheugen, games zouden er vierkant op draaien. Welnu, ik speel Wolfenstein,Mohaa, F12001 en max payne allemaal vlot op maximum detail bij 1280 x 768 bij een zalige framerate. BTW, ik heb geen aandelen in Aldi hoor

, ik vind alleen dat de pc die ik nu heb (vorige editie aldi pc's) de beste is die ik ooit gehad heb. Hoe het met hun service zit weet ik niet, want die heb ik nog niet nodig gehad. Maar uit wat ik al gehoord heb doen ze daar zeker niet moeilijk over de garantie en wordt je probleem vrijwel altijd binnen de twee dagen verholpen. Ben je trouwens niet tevreden met je Pc, dan kan je gewoon terug gaan naar de winkel met je kassaticket en dan krijg je je geld terug, zonder vragen.