Tijd dat ik nog eens wat van me laat horen op bouwgebied dan. Ik doe nu en dan wat verder, maar zonder een degelijk fototoestel om updates te plaatsen, neemt de goesting vaak af. Ook heb ik weer amper tijd... Verlang al naar de kerstvakantie...
Even overlopen wat ik hier deed. Eerst moest ik dus de achterzetels verwijderen, net als dat bakje tussen de zeteltjes. Op de foto zie je het resultaat. De lelijke chassisindrukken werden reeds afgedekt met een plaatje van styreen.
Daarna moest ik dus wat spleten en kieren opvullen. Alles wat wit is op de foto is styreenplaat. Het opvullen ging goed en ik had geen putty nodig. Heb er trouwens ook nog geen liggen

ik vind het behoorlijk gelukt. De spleten net boven de wielkas is amper zichtbaar als de auto gebouwd is, dus ik trek me daar weinig van aan... Of is dit dom??
Even een dryfitje met allerlei onderdelen:
Er ontbreken trouwens nog enkele decals...
Ik vond ook wat pics van de correcte Civic in rallyversie. Heel interessant om bevestigingspunten van rolkooi en reservewiel te zien. Ik ga die foto ten gepaste bijvoegen.
Dit chassis gaat morgen in de witte primer en nadien wordt hij in de witte lak gezet zoals het hoort. De zeteltjes blijven matzwart, hoewel ik aan het twijfelen ging na het zien van de rode in de originele 1:1...
Binnenkort meer hoop ik. Maar het wordt weer druk (proefwerken).
Alle commentaar en tips welkom !!