Door spijtige omstandigheden zijn we, zoals ik in een vorige post had aangegeven, wel kunnen vertrekken op weekend met de jeugdbeweging, maar we mochten al meteen terugkeren (verkeersongeval van een maat)....
Ik kon dus sneller dan verwacht foto's nemen (zaterdag), maar toen stak het weer opnieuw tegen. Het waaide en regende hier hard dus kon ik opnieuw het dak van m'n wagen niet gebruiken

Deze morgen ging het wel al was het zonlicht nog niet perfect... Nuja, hier zijn de wss langverwachte foto's dan...
Meer foto's in m'n Gallerij:
http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=14510
Het was een leuke, doch niet simpele, wagen om de decals op te leggen. Het waren zeer dune en flexibele decals waarmee je dus goed moest opletten, maar al bij al is het nog goed gelukt vindt ik. Wat ik ondervonden heb is dat de schaal niet echt klopt, de "Sobieski"-decals van op de zijkant zijn kleiner dan in het echt... Kan je goed zien op onderstaande foto's. Het was dus een beetje aanpassen naar eigen wil... Nuja
Er is ook een geel lijntje vergeten op de voorbumperdecals van "Peugeot Sport Polska"
Op mijn model zijn er ook geen sluitspelden op de koffer... Bij het afsnijden van het raam is er ene weggesprongen en hij ligt hier ergens dat ik hem niet vindt...

Beter geen dan of één vindt ik...
Hier dan nog eens dat foutje waar ik het over had ivm die decals dat mijn Poolse vriend had verkeerd gezet.
Van boven naar onder:
1/ de echte foot met de rode strepen op het einde van Sobieski bij het achterwiel
2/ mijn wagen met die decals op de juiste plaats
3/ de wagen van de Pool met de rode strepen bij het begin van Sobieski, zoals het wel is aan de zijde van de copiloot
Ook de scheidingslijn tussen het gespoten rood en wit is bij mijn Poolse vriend niet helemaal correct. Aan mijn model zijn er echter ook nog foutjes hoor, maja...
Commentaar welkom