View Single Post
Old 25-11-2006, 18:08
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Huudo View Post
Waarom is het een vreemde zaak dat die decals via ebay gekocht zijn? Kan het niet dat diegene uit België aan wie je er 2 verkocht hebt, ze uiteindelijk te slecht vond om ze te gebruiken en ze dan maar op ebay heeft gezet, terwijl onze 'arme' Loeten er dan mee opgezadeld zat?
Ik zit er inderdaad mee. Ik heb ze al aan de hand van wat referentiefoto's bekeken en er zitten nog fouten in. Decaals die wat te klein of te groot zijn en zoals Jawico zegt: het schild klopt ook niet. Maar dankzij Flame heb ik nu wel de correcte namen en ik kreeg zelfs een resin stukje voor de motorkap. Het schild ga ik zelf proberen te maken nu ik dat wat onder de knie heb.

Jawico, jij kunt er weinig aan doen dat anderen met jouw werk gaan lopen of ze doorverkopen. Ik ga alvast niet met stenen gooien hoor. Ik ben al heel blij dat de mensen hier mij willen helpen om de decals en toebehoren beter te maken. Het blijft trouwens een unieke wagen.

Grtzzzz
Reply With Quote