View Single Post
Old 08-11-2006, 13:13
Car-Performance Car-Performance is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Mijn inziens zijn dergelijke berichten niet meer dan verkapte reclame voor de eigen site. Of je zet in het vervolg dergelijke berichten in de categorie site-updates of je past je berichten aan de "huisregels" van De Paddock aan. Bij geen verbetering gaat er simpelweg een slotje op de user Car-Performance. Niet de eerste dat we je hier op aanspreken, in het openbaar, via het forum.

Alvast bedankt voor de medewerking.
Laat ik effe voorop stellen, dat het zeker niet de bedoeling was om 'sluikreclame' voor onze eigen site neer te zetten. De bedoeling is om zoveel autoliefhebbers en dan met name de driftfans in dit topic 'Driften, going sideways!' te informeren over het reilen en zeilen hiervan. We zijn op dit moment druk in de weer een driftgerelateerde website op te zetten welke niet linkt aan onze eigen website.. (om dit soort opmerkingen te voorkomen) Ik begrijp dat het misschien een beetje als verkapte reclame uitziet, maar om toch bezoekers op de hoogte te houden, is dit tijdelijk een 'noodoplossing'.. Nou zou je ook kunnen aangeven dat ik dan het interview hier had kunnen neerzetten.. en idd, dat was mogelijk geweest, heb hier verder niet bij stil gestaan..

Verder over de 'categorie site-updates', dit topic is mij tot nu toe niet opgevallen en inderdaad een uitstekende optie om hier onze updates te plaatsen.. Ik zal dan wel DRIFTNIEUWS ofzo in het topic-onderwerp vermelden!

Anyway, tnx!

Last edited by Car-Performance; 08-11-2006 at 13:15.
Reply With Quote