View Single Post
  #15  
Old 07-11-2006, 18:15
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2004
Location: Brussel
Posts: 752
Ik heb vorig jaar meegedaan en begin dit jaar ook, tot ik door tijdsgebrek niet meer veel tijd vond om de juiste antwoorden te zoeken. Spijtige zaak, want het zoeken naar de antwoorden is de juiste manier om me te ontspannen na het werk...

In Sennake's eerste post lees ik dat er nogal frustraties en misverstanden waren etc. Ik weet niet exact waar dat over gaat. Even later lees ik dat dat misschien is gekomen door de intense zoektocht naar de juiste prijzen. Nu is mijn vraag: moet er wel een prijs zijn? Volgens mij is meedoen nog steeds belangrijk dan winnen. Er zijn er die vanaf den beginne weten dat ze niet voor een topplaats meedoen en die dus nooit kans maken op de eindoverwinning. Toch doen ze mee. Alleszins vind ik het niet meer dan normaal dat de antwoorden JUIST gegeven worden. Huudo zei het reeds: een FW16B is geen FW17 en Müller is niet Muller. Toch moet, als de quizmaster een verkeerde schrijfwijze gebruikt (of dit zo is weet ik niet), dit rechtgezet worden en mag de plezierhebbende quizzer daarover gerust discussiëren. Lijkt me ook niet meer dan logisch.

Maar zoals gezegd, daar hoeft geen prijs aan te hangen... hoewel het natuurlijk mooi is meegenomen zo'n chique prijs.

Ik heb op punt 1 gestemd in de poll. Ik ga in 2007 opnieuw mijn best doen en meequizzen (en hopelijk alle vragenrondes meedoen). Het niveau zat zeker goed, al moet ik erkennen dat het in bij momenten 2005 wel iets simpeler was dan in 2006 op hetzelfde moeilijkheidsniveau.

Doorgaan dus!
Reply With Quote