View Single Post
  #12  
Old 07-11-2006, 10:35
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Ik kan me grotendeels vinden in de redenering van Huudo en ben dan ook bijzonder blij dat hij aan het ventileren van zijn standpunt waarschijnlijk meer dan een kwartier heeft besteed

Als jullie met de quiz willen doorgaan mag het niveau van de afgelopen jaren liefst behouden blijven, anders is er geen uitdaging meer. Ook verwacht ik van de deelnemers een groter fairplay gehalte en minder gemierenneuk, leer aub te accepteren dat je het al eens bij het verkeerde eind kan hebben.

Of ik in 2007 opnieuw zal deelnemen is nog geen uitgemaakte zaak, ik heb genoten van mijn sabbatjaar en vind dat eigenlijk voor herhaling vatbaar. Op die manier kan ik de quiz van de zijlijn volgen en leer ik nog steeds veel bij.

Vermoedelijk is dat mijn grote verschilpunt met Huudo, hij wil absoluut winnen en is geneigd af te haken als hij die ambitie niet kan waarmaken.
Ik wil in de eerste plaats mijn kennis van de autosport op alle fronten aandikken en vind winnen een leuke bijkomstigheid.
Twee verschillende uitgangspunten, slechts dezelfde beperkte wapens, maar soms met hetzelfde resultaat
Reply With Quote