View Single Post
Old 01-11-2006, 12:22
Luc VDC Luc VDC is offline
Monseigneur Ludovic du Chateau

@ Clubman
Ik vind die haak niet voor m'n helm op te hangen....bovendien is die nog niet vervallen
Effe, serieus nu.... voor volgend seizoen heb ik dus een optie gevonden met een andere mecano en logistiek
De wagen gaat uitgerust worden met een krachtiger motor (welke bijna 2 jaar in preparatie was, dank zij de laaaange wachttijden van bepaalde onderdelen en verkeerde leveringen) Uiteindelijk is ie bijna klaar en hopelijk gaat die het mij mogelijk maken nog enkele seconden te winnen, ook zal er meer aandacht geschonken worden aan uitlijningen ... dit was zeker niet het geval in 2006 !
Voor het overige gaan de luchtkriks en nog andere zaken verwijderd worden welke niet toepasselijk zijn voor een sprintwagen.... dus zeker 10 kg lichter.
Ook zal de wagen een opfrisbeurt krijgen en komt in de kleuren van RENAULT SPORT F1.
Dus ik zie het terug 100% zitten, zoals ieder jaar trouwens, daarna zwakt dit af
Betreft HANS, .... het heeft ettelijke tijd geduurd hier op de Thread vooralleer ik wist wat dit was.... ik dacht aan een persoon die Hans noemde
Gaan wij ook echt moeten rijden met die handel rondom onze nek ???????
Greetz
Luc
Panic R.
Reply With Quote