View Single Post
Old 19-10-2006, 12:13
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Supra View Post
Wat doe je als dik betaalde profwielrenner (die al dikwijls heeft laten blijken dat hij ooit autosport wil beoefenen) als je een plaats op een top Porsche krijgt aangeboden? Je neemt deze toch met beide handen aan! Of ben ik hier fout in? Dan denk ik in de eerste plaats aan de media aandacht die de 10 uren nu krijgt. Dit is toch goed voor iedereen? Tom zal zijn plan wel trekken. Anders vraagt hij maar rijles aan Thiers (welke van de 3 was het nu weer). Die woont ook in Monaco, en kan wel degelijk aan een stuur draaien.
Ge zijt helemaal niet fout. En om dat stuur aan te nemen, moet ge zelfs geen dik betaalde whatever zijn. Ik denk dat iedereen dat wel zou aannemen.

Dat ze nu in ieder team eens verplicht een "leek", BV of niet, achter het stuur zetten. Kwestie dat de rijdende chicanes allemaal tegelijkertijd op de baan zijn.

Dat Tom het maar probeert. Iedereen die meerijdt is er op een bepaald moment toch ook moeten mee beginnen. Ook de gebroeders Wouters, of konden die al rijden nog voor ze konden zingen? Dat weet ik nu precies niet zo goed meer.

Reply With Quote