View Single Post
Old 18-09-2006, 18:03
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Luuk S
Misschien domme vraag: Is een nieuwe kit kopen niet veel simpeler? (en goedkoper)

Dit lijkt uit te lopen op extreem masochisme
Op modelbouwgebied zijn er geen domme vragen hoor. Een nieuw model kopen is niet altijd goedkoper. Dit model heeft mij echt bijna niks gekost. Zoals ik al eerder zei, was het niet de bedoeling om een gebouwd exemplaar te kopen, maar okey, mijn Spaans is een ramp...

En als je hem dan toch staan hebt, dan kun je er net zo goed iets mee doen he. En die wagen van Filip zat in mijn hoofd. De decals zijn trouwens niet bestaande, dus die moet ik sowieso al maken he. En zo'n Mitsu Lancer nieuwbouw is toch al gauw (effe spieken) € 32,50 terwijl deze me er € 3,00 koste. Akkoord, de verzendingskosten waren € 22,50 maar er zat ook nog een gebouwde Corolla bij. Een totale winst uiteindelijk van 30 euro... Maar daar was het me niet echt om te doen.

Anyway, ik hoop er eindelijk eens aan te beginnen. Misschien vanavond, maar de rest van de week zit vol: dinsdag en donderdag vergadering, woensdag SVS voetbal op school... Tja, vrijdag dan maar met wat geluk... Eerst de M1 nu...

grtzzz
Reply With Quote