Thread: skynet webspace
View Single Post
  #4  
Old 24-03-2002, 11:48
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
ROFL

Quote:
Geachte klant,

Zoals u weet, is er in uw abonnement een bepaalde hoeveelheid webruimte
voorzien waarop u uw persoonlijke website kunt plaatsen. Sinds dinsdag zijn de
websites op http://users.skynet.be, http://users.win.be of
http://perso.infonie.be echter niet meer toegankelijk.

Dit is te wijten aan een technisch probleem ten gevolge van een vergissing
tijdens het uitvoeren van een upgrade op de servers. Een hosting server is de
machine die er onder andere voor zorgt dat u toegang heeft tot uw webruimte en
die surfers toelaat uw website te openen als zij het internetadres van uw
website ingeven.

Onze technici hebben onmiddellijk de nodige stappen ondernomen om deze servers
te herstellen wat inhoudt dat zij alle data verifiëren. Rekening houdend met
het aanzienlijke volume aan opgeslagen gegevens neemt dit enige tijd in beslag.
Deze tijd hebben wij nodig om u te kunnen verzekeren van een definitieve
oplossing.

Op dit moment kunnen we u meedelen dat uw website ten laatste vanaf morgen,
zaterdag 23 maart 2002, opnieuw online zou moeten zijn. Binnen maximum 3 of 4
dagen zal u er ook opnieuw wijzigingen op aan kunnen brengen.

Op basis van de meest recente gegevens die we verzameld hebben, zouden er
ongeveer 24.700 klanten getroffen zijn door dit probleem met de servers maar
slechts een beperkt aantal klanten hiervan loopt het risico hun site niet meer
intact terug te vinden. Als tegemoetkoming verbindt Skynet zich ertoe u
financieel te compenseren voor het geleden ongemak. U ontvangt hierover de
volgende dagen meer informatie via e-mail.

Ondertussen hebben we wel op alle webpagina’s van de getroffen webruimtes
en boodschap geplaatst zodat diegenen die uw website willen openen weten dat
dit slechts een tijdelijk probleem is.

We danken u voor uw begrip en verontschuldigen ons voor de ongemakken die deze
situatie met zich meebrengt.

Hoogachtend,

Stefan Devroey
Customer Care Director
Belgacom Skynet
Ik kreeg dit mailtje binnen.
LAAT DIE FINANCIELE TEGEMOETKOMING MAAR KOMEN
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote