View Single Post
Old 04-03-2002, 01:32
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

mja heb me nu een tijdje afzijdig gehouden uit heel de telenet discussie. Hun prijsverhogingen zijn inderdaad hun goed recht. Bovendien stellen ze er nog iets tegenover, dus dat walt ook wel heel goed mee. Vooral die 2e mailbox lijkt me interessant.

Erger vind ik de schrijnende technische problemen die telenet de laatste tijd heeft. Voor surfen valt het nog reuze mee, maar voor dingen waar latency (dus ping in internetterminologie) belangrijk is (bv online gaming, ...) kampt telenet met verschrikkelijke problemen. Misschien zijn telenet-users verwende mensen omdat ze jaren een geweldige ping gewoon waren omdat het telenet netwerk als het ware leeg was (ze hadden belange zoveel abbonnee's nog niet).

Dat die problemen bestaan, en dat die problemen niet ogenblikkelijk kunnen opgelost worden is te begrijpen. Wat niet te begrijpen is, is dat service van de helpdesk bijna onbestaande is geworden. Mails worden nooit gelezen (bevestigd door de medewerkers van de helpdesk van telenet zelf). 40 Minuten wachten op de help-lijn voor je iemand te pakken krijgt, die dan meestal een gebrek aan kennis heeft. Het zou allemaal niet mogen. Ik zal een van de laatste zijn om telenet af te kraken, toch moeten ze ook niet blind worden voor hun problemen.

airco