View Single Post
  #18  
Old 27-04-2006, 23:15
IlPrincipal's Avatar
IlPrincipal IlPrincipal is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2004
Location: Herent
Posts: 81
Quote:
Ben naar de keuring geweest gisteren. wat ne misery.
niet gekeurd wegens CO. Ik dacht dat het de originele chip was, kan ik nog eens gaan met de andere.
en dan die tuningskeuring, luchthappers/ spoiler. na 7 inspecteurs is dan toch de stationchef gekomen en die heeft hem origineel verklaart. en dan de originele veerpootbrug is regelbaar (wat niet toegelaten is) hebben ze door de vingers gezien en hebben ze me aangeraden van hem effe af te draaien voor de volgende keuring.
Ja die keuring...Ze weten het daar echt niet meer. Heb de richtlijnen gelezen voor de keurders...maar of ze die zelf al willen of kunnen lezen....
Porsche afgekeurd voor FIA gekeurde gordels en kuipstoel??? Geperforeerde schijven...heb ge een document weet ik veel..
In plaats van een wettelijk kader is de tuningkeuring een grote loterij want niemand weet wat er in de richtlijn staat of wat het betekent.
Enfin, ik haal mijn stoel en gordels eruit. Ga opnieuw naar de keuring en nu krijg ik plots een groen papier OOK voor de stoelen en gordels en die waren niet meer in de auto...Waarschijnlijk kan dat niet ingegeven worden in de computer...Belgie???
Nog andere ervaringen?
__________________
Il Principal, Rubbin' is Racin'
Reply With Quote