Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
En waarom is dit dan onmogelijk?? FFSA GT is van SRO Stephane Ratel etc...
Volgend jaar betalen zij het transport voor de FIA GT Teams als ik me niet vergis. Geld kan nu toch niet de oorzaak zijn... Als men nu beter met elkaar samenwerkt is er toch veel mogelijk... zo'n mix belcar ffsa gt zou echt wel iets héél mooi opleveren... en ook vééélééé toeschouwers...
|
Nationale kampioenschappen zijn wat de uitdrukking zegt. Bovendien mogen ze slecht één maal per jaar over de grenzen kijken. Los van dat alles, hoe wil je nu FFSA-GT en Belcar versmelten als BTCS en Belcar zelfs al moeilijk verenigbaar zijn in één en hetzelfde land?
En dan voor de kritikasters: Wat stellen de GT's voor in Italië (13 deelnemers), Duitsland (er is er geen), GB (17 deelnemers met enkel GT2/3), Portugal, Spanje, Polen... voor? Enkel Frankrijk beleeft vandaag de dag hoogdagen. Maar ook dat is anders geweest. En bovendien staan ook in Frankrijk voor een mooi deelnemersveld de toeschouwers geen rijen dik. Vorig jaar in Le Mans en Dijon kon je ze zelfs op één hand tellen.
Autosport wordt al decenia door een slingerbeweging gekenmerkt, en ook Belcar kan daar last van hebben. De Procar is bijv. in het verleden mooi geweest, maar ik herinner me ook jaren met 4, 5 of 6 fabriekswagens en verder ... niets.
Belcar zoekt zijn weg en zal die wel vinden, boe-geroep na één wedstrijd, is dat vergelijkbaar met die uitdrukking over de wal en de stuurlui?
Het was niet de beste wedstrijd ooit, maar geef Belcar een jaar en evalueer dan,
in eigen naam,
Joost