Quote:
Originally Posted by theracer
Georg Severich heeft zover ik weet al 20 jaar goede contacten met BMW München en was ook al aanwezig in de STW en de DTM.
|
De perfekte kandidaat die een flinke korting kan krijgen van BMW

Andere strategie zou kunnen zijn dat BMW via de dekmantel GS Motorsport eens kan testen wat die Z4 nu kan in een internationaal veld op hoog niveau. Mislukt het, dan heeft BMW niet zoveel imago-schade. Lukt het? Ook goed, kan naderhand via een persbericht wel duidelijk worden gemaakt hoe de vork in de steel zit.
Mochten deze "conspiracy-theoriën" niet kloppen dan blijft GS Motorsport een geschikte kandidaat? Waarom? In 2007 worden de V8 GTR en de "gepimpte" WTCC wagen waarschijnlijk niet meer toegelaten in de Belcar Original. Dan kan zo'n Z4 de ideale vervanger zijn, mocht Severich merkentrouw blijven. En waarom zou hij dat niet blijven? Het lijkt me een gezonde samenwerking tussen Severich en BMW.
En als liefhebber? U hoort niet mij klagen als we deze wagen op de Belgsiche circuits aan het werk zien.
O ja, welkom op het forum.