View Single Post
Old 04-03-2006, 14:12
Pascal Pascal is offline
A4993

Donderdagavond vertrokken vanuit Wheels richting Arras. We hadden namelijk een hotelletje geboekt (F1 hotel volstaat ruimschoots voor zo een dagje). Net voor de grens met Frankrijk "scheuren" we A.J. en Hanne voorbij. Zij hadden ook een hotelletje geboekt. Eénmaal aangekomen in Arras bleek dat het hotel van Hanne en A.J. op 500 meter van het onze lag. Puur toeval. Wel makkelijk om samen een pintje te gaan drinken en verdere afspraken te maken voor vrijdag.

Vrijdagmorgen om 06.30 uur opgestaan. Dat is het voordeel om een dagje eerder te gaan. Indien we dat niet hadden gedaan moesten we om 04.00 uur vertrekken. Dat is toch wel wat te vroeg.

Alléé dan maar : op weg naar het circuit. Iets na acht op het circuit toegekomen waren we aangenaam verrast van wat het circuit te bieden had. Helaas sneeuwde het heel lichtjes en lag er een dun filmpje sneeuw op de piste. Nadat de nodige afspraken werden gemaakt met de circuiteigenaar, schoot iedereen in gang om alles in gereedheid te brengen. Een tractor met borstel reed ongeveer een uurtje over de piste en trachtte de piste sneeuwvrij te maken. Omdat het bleef sneeuwen was dat geen gemakkelijke klus. Maar de temperaturen stegen tot net boven het vriespunt. Nadat de enkele aanwezigen hun rondjes begonnen te draaien werd eerst de ideale lijn vrij en later de hele piste.

Niet zo veel volk, een hoop leut en toch weer een geweldige dag. Zoals altijd hadden de afwezigen ongelijk.

Korte samenvatting. Het circuit is kort maar leuk. De infrastructuur is pover maar voldoet ruimschoots. En dit alles zowel voor drift als voor circuit...

Hopelijk binnen 14 dagen allemaal op post met een beetje beter weer. En dan later op het jaar (12 juli) met stralende zon en 30 graden. Dan behalen we een goed gemiddelde.

In ieder geval : voor Croix-En-Ternois en Skylimitevents is er toekomst.

Trouwens er was speciaal een fotograaf overgekomen vanuit België en in ben er zeker van dat de foto's zullen volgen...

Tot binnenkort...

PS : ik ben geen rijder maar help en ondersteeun Eran waar ik kan. Ik ben één van de mannen die aan het eind van de pitlane sta en steevast jullie armband wil zien voor jullie de pist opgaan

C U
Reply With Quote