Quote:
Originally Posted by Mark
Wat dingetjes die me opvielen:
* Het sportreglement is in 2006 eerder verschenen dan in 2005!!! Publicatie in 2006 op 16-01, in 2005 was dat 24-01. Zoiets verwacht je niet
* Inschrijvingsgeld is maar met 0.3% verhoogd, dat is minder dan de inflatie.......het is dus eigenlijk goedkoper geworden. De termijnen dat er kortingen worden gegeven is ook langer.Alweer een pluspunt, alleen is het bedrag dat je via de "kortingsprocenten" moet betalen minder dan de absolute bedragen. Die gedachte volg ik ff niet........
|
De jaarlijkse inflatie vorig jaar was 2,89% dus ze zitten er nog ruim in...
Quote:
* Er is een "ouwe knarren trofee" in het leven geroepen. Hmmm, sorry, in nette woorden noemen we dat de Mediagroep Van Dyck Belcar Gentlemen Challenge Voor scheurders die geboren zijn 1951 of nog vroeger. Tja, dat gaat Kuismanen met twee vingers in de neus winnen
*Afgelopen jaar hebben we eens een discussie gehad op De Paddock over de startnummers en de bijbehorende kleurtjes. Dat hebben ze dan mooi aangepast:
|
Lijkt me toch net hetzelfde als in 2005 hoor...
2006:
18.3.5 Volgende kleurencodes worden aan de respectievelijke klassen toebedeeld:
Klasse 1 zwarte achtergrond met witte
letters
Klasse 2 witte achtergrond met zwarte
letters
Klasse 3 rode achtergrond met witte
letters
Klasse 4 witte achtergrond met rode
letters
2005:
77. Volgende kleurencodes worden aan de respectievelijke klassen toebedeeld:
· Klasse GTA wit
· Klasse GTB roze
· Klasse GTC rood
· Klasse S oranje
· Klasse TA geel
· Klasse TB blauw
· Klasse TC groen
· Klasse G lila
Quote:
Tja, maar er is één ding dat ik werkelijk niet snap en dat is het gesteggel met de nieuwe klasse FIA GT3. Bij de FIA is dat maar één klasse...........waarom moet dat dan bij de Belcar onderverdeeld worden in twee klassen? Ook nog eens de verkeerde klassen overigens mijn eigenwijze inziens 
|
Dat is toch normaal als je aan een cupwagen zit te tunen is het geen cupwagen meer hé...