View Single Post
Old 12-12-2005, 21:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Door minder race-weekends te organiseren (precies dankzij de Belcar Series) komen er logischerwijze baanposten vrij voor een donderdagse opdracht.
Ook jij snapt het helaas niet op dit punt. Er is een schrijnend gebrek aan baanposten. De redenatie, ik organiseer minder weekends ...........dan zal ik wel meer mensen krijgen klopt van geen kant.

Je moet eerst mensen vinden die bereid zijn voor een appel en een ei hun vrije weekends op te offeren. In de huidige samenleving werkt dat niet meer zo. Iedereen heeft een drukker sociaal leven dan pakweg 10 / 20 jaar geleden. Er is zo goed als geen aanwas meer van nieuwe mensen. Vrije tijd is schaars...........en vaak vult men de vrije tijd op met een extra betaald baantje. Vraag eens aan een 18-jarige of ie 8, 10, 12 of 14 weekends gratis en voor niets zijn diensten willen leveren? Ze hebben de centen hard nodig voor hun mobiel, scooter, ipods en noem maar op.

In 2005 hebben we regelmatig gezien dat er op een vrijdag maar 2 of 3 mensen op een post staan. Let wel, vrijdag is nog de gemakkelijkste dag om verlof te nemen.............als ze al bereid zijn om verlof te nemen voor het circuit. Ik, en zeer velen met mij zijn dat allang niet meer van plan. Dat is het gevolg van de jarenlange fantastische waardering die wij mochten ontvangen van blauwe blazers en mensen met andere kleuren kleding!

Denken jullie nu werkelijk dat iedereen zijn spaarzame vrije dagen gaat opofferen voor een nieuw idee? Ik dacht het niet. Wat voor baanposten geldt, dat is ook van toepassing voor monteurs en medewerkers van teams op vrijwillige basis. Daar kost dit geintje twee dagen. Op woensdag opbouwen en op donderdag scheuren.

Het grootste struikelblok blijft het verlies van commerciële waarde. Normaal gesproken is de buitenlandse trip een verlies van commerciële waarde. Weinig tot geen gasten voor de o zo belangrijke relatiemarketing. In 2006 hebben we dus 2 van de 7 races die niet te verkopen zijn aan sponsors.

Wie komt er nu op een donderdag met zijn fris opgedofte madam naar het circuit voor een natje en een droogje in de Vip-tent? Meneer de sponsor moet gewoon werken in zaak en madam is met haar vriendinnen op stap of bezig met haar wekelijkse golfrondje

Ach, ik zal het weer compleet verkeerd zien of begrijpen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote