View Single Post
Old 14-11-2005, 10:07
IlPrincipal's Avatar
IlPrincipal IlPrincipal is offline
De Paddock Rookie

Ik weet ook wel dat een Porsche niet echt "low budget" is. Ik wou ten andere als nick "As low as possible budget porsche driver" maar dat kan niet wegens te lang. Nochtans, ik heb de auto voor €10.000 gekocht en dan de aanpassingen die je kan lezen. De meeste circuitwagens kosten veeeel meer.
Ik rijd met de wagen op de straat en amuseer me op het circuit. Met een tijd van 2.00 op straatbanden op zolder zou ik kunnen meedoen bij "Bravo". Niet vooraan, maar dat is ook niet mijn doelstelling. Het is alleen dat ik nu nog moet investeren in veiligheid die er volgens mij al in zit. cfr. helm, gordels, racepak en ondergoed.
Ik weet (veronderstel) ook dat je bv. voor de Fun cup...die zich toch wil opwerpen als beginnerstoestand meer moet ophoesten dan ik tot nu toe deed. Komt daar nog bij dat je niet zelf aan de motor en boite mag sleutelen...
Mijn stelling is gewoon...probeer een echte instapklasse te maken waar de veiligheid wel gewaarborgd is. En waarom zouden helmen in perfecte toestand zonder 1 kras of deuk een slecht verleden hebben. Kijken kost geen geld.