Quote:
Originally Posted by Johan
@ Huudo :
Wij waren op zaterdag naar een haarspeld in KP Wanzoul gaan kijken niet zo heel ver na de start.
Daar stond een beetje voorbij een rechtse haarspeld een hele troep zatte "lokalen" tot in het midden van de baan. En die gingen niet opzij toen er een wagen aankwam! Schröder is daar met zijn Astra serieus opzij moeten gaan. De stewards stonden er vanaf de overkant rustig op te kijken en deden niks. Ik geloof dat ik er foto's van heb en ik zal ze dan straks eens proberen te posten. Na een tijdje is er nog een andere steward komen kijken en dan zijn ze na een boel nutteloos gezever toch opzij gegaan, en maar goed, want een beetje later ging er een Mitsu goed in de fout, die had de baan daar kunnen schoonvegen ...
|
Voila, ik ben blij dat er nog anderen ook gevaarlijke situaties hebben gezien, die zonder probleem te vermijden waren.
De politie zou zicht beter bezig houden met alcohol controles en dubbel/wild parkeren te beboeten ipv snelheidscontroles tijdens rally weekends...
Ik heb net nog een prachtige movie gevonden van 10minuten van de Condroz rally! video >
http://rapidshare.de/files/7323947/...oz-Huy.wmv.html
click op free onderaan, laten aftellen, ...