View Single Post
Old 06-11-2005, 21:34
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Huudo
Enkel gisteren naar de Condroz geweest, en ik moet zeggen dat het goed is meegevallen. Maar volk, volk dat er was...! Daar was Ieper maar een klein koerske tegen, als het van het aantal toeschouwers zou afhangen. Op 2 specials de eerste doortochten net gemist, omdat we er niet op tijd geraakten. Het is andere jaren wel eens anders geweest. Te mijden punten bleken al snel de zogenaamde spectakelpunten die in het programmaboek als dusdanig stonden aangegeven. Mits het goed bestuderen van de kp's bleek het toch mogelijk om andere alternatieve punten te vinden waar het zeker zo mooi was en waar er soms maar een handvol mensen stonden. Je moest dan soms wel door de'n "blet", maar bon, 't loonde toch de moeite iedere keer.
impressies.
Dit jaar was er idd een echte mensen massa op elke KP, op elk spectakel punt bij mekaar gestroomd.

Tof om te weten dat de rallysport dan toch nog leeft in ons land!
Maar tegelijk zeer striest om te zien dat de veiligheids regels (10meter regel) totaal niet werden nageleeft. Ik heb op bijna iedere plaats waar ik ben gaan zien mensen zien staan op zeer gevaarlijke plaatsen.

Maar tegelijk wil ik nogmaals benadrukken dat ik de Condroz de mooiste rally is uit ons BK, met ook de beste organisatie, het meeste publiek, het publiek met de meeste sfeer, een gezellig service park vlak naast de Maas, ...