Quote:
Originally Posted by insanity
Even verduidelijken...
...
Wat betreft de deelname in de discussies heb je gelijk.
..
|
Ik heb altijd gelijk.
Quote:
Originally Posted by insanity
Ik ben een huis aan het bouwen. Dus bovenop mijn werk, en de tijd die in mijn woonst kruipt, blijft er nog net genoeg tijd om naar de autosportwedstrijden te gaan kijken en de site enigzins up to date te houden (in de mate van het mogelijke). Ik probeer iedere avond de nieuwe threads te lezen, maar veel meer inbreng kan je op middellange termijn niet van mij verwachten. Infinity post daarentegen wel hier en daar op het forum en zal dat ook blijven doen.
Hopelijk mogen we op wat begrip rekenen en de liefhebbers via deze rubriek op de hoogte blijven houden van ons sitenieuws.
Sportieve groetjes,
Insanity & Infinity
|
Uiteraard! Het is ook niet altijd makkelijk om electronisch in te schatten wie er aan de andere kant van de "lijn" zit. Met een beetje verhaal en verduidelijking word het sowieso wat makkelijker om te weten waar het over gaat en het feit dat je al mensen 'in real life' hebt leren kennen via het forum, geeft aan dat het forum zijn rol nog maar eens ten volle speelt.
Ik weet wat het is om een huis te bouwen - heb dat 13 jaar geleden ook gedaan, en was er 2 jaar zoet mee.
Nog veel plezier met het bouwen én fotograferen!
Enneuh - niet vergeten mee te doen aan
DePaddock Photo Award die de jongens hier organiseren!!