View Single Post
Old 22-10-2005, 01:22
insanity's Avatar
insanity insanity is offline
De Paddock Regular

Aanwezigheid in de Paddock-community

Even verduidelijken...

We (Infinity & Insanity) hebben Autosport Images gemaakt omdat het leuk is.
Aangezien we allebei in ploegen werken én kort bij Zolder wonen kunnen we de meeste donderdagen aanwezig zijn en willen we graag onze foto's delen.
We zagen dat verschillende mensen met zulke hobby- of professionele sites bezig waren en besloten er ook eentje te maken. We gebruiken of misbruiken het forum niet om onze kijkcijfers op te krikken - wat zou me dat toch kunnen schelen. Natuurlijk is het prettig als er een beetje volk op de website komt - dat is dan de appreciatie voor de vele uren werk die je erin investeert. Maar de site is er om mensen die er niet konden zijn een beeldverhaal van de training of wedstrijd te bieden - of voor piloten die graag foto's van hun wagen willen - en voor de liefhebbers natuurlijk

Het is ook niet de bedoeling met het frequente posten in deze rubriek om andere fotosites de loef af te steken - geenszins. Ook deze mensen investeren veel tijd en moeite in hun mooie sites ... The Judge - RJ Online en vele vele anderen... Door dit forum zijn we ook met al deze mooie sites in contact gekomen - en hebben we ook al op het circuit mensen leren kennen.

Dat om even duidelijk te maken dat we hier alleen maar posten om mensen op de hoogte te brengen van nieuwigheden en niet om onze kijkcijfers op te krikken.

Wat betreft de deelname in de discussies heb je gelijk.
Ik ben een huis aan het bouwen. Dus bovenop mijn werk, en de tijd die in mijn woonst kruipt, blijft er nog net genoeg tijd om naar de autosportwedstrijden te gaan kijken en de site enigzins up to date te houden (in de mate van het mogelijke). Ik probeer iedere avond de nieuwe threads te lezen, maar veel meer inbreng kan je op middellange termijn niet van mij verwachten. Infinity post daarentegen wel hier en daar op het forum en zal dat ook blijven doen.

Hopelijk mogen we op wat begrip rekenen en de liefhebbers via deze rubriek op de hoogte blijven houden van ons sitenieuws.

Sportieve groetjes,

Insanity & Infinity
Reply With Quote