Quote:
Originally Posted by Don Kamiel
Mooie foto's !!
|
Welke mooie foto's? De
deze of de
deze 
??
Quote:
Originally Posted by kristofgtv6
Zelf vind ik die amateuristisch inelkaar geknutselde auto's wel tof, zeker origineel en beter dan die Mitsu cup in Belgie.
Maar om buitenlands straf materiaal aan de start te krijgen heb je gewoon poen nodig... De meeste franse rally's krijgen financiële steun van 't departement en/of stad waar die georganiseerd worden. Daar beseffen ze wél dat de lokale handel er alleen maar beter door wordt en hun investering dus zichzelf terugbetaalt. Moet je hier eens uitleggen...  En hoewel ik veiligheid zéér belangrijk vind, kan je er niet omheen dat onze zuiderburen hiervoor veel minder kosten moeten maken, door een veel soepeler wetgeving.
Moesten ze bvb in Ieper de helft van hun veiligheidsbudget aan buitenlandse publiekstrekkers kunnen geven, staan er dubbel zoveel toppers aan de start (ze mogen dan wel niet in de gracht gaan liggen na 1KP) 
|
Ik vind persoonlijk dan enkele evo's veel mooier om te zien dan wat van die Franse krot...
Het feit dat de Franse rally's financiële steun hebben van de departementen en of steden wist ik niet. Maar ik zie het alvast niet snel gebeuren in België...
Maar hun systeem waarmee ze de marschal's en (vrijwillige) veiligheids mensen vervangen door een legertje politie agenten zou wel eens een heel goed idee zijn voor in het BK. Dit verhoogt de veiligheid enorm!
Wat je zegt over het budget dat in Ieper (lees: België) word "verspild" aan het veiligheids aspect vind ik niet hellemaal correct.
Ze zullen zeker met het budget enkele toppers kunnen laten starten met dikke bakken, maar ik vind dat we het veiligheids aspect niet daarvoor mogen laten slabakken...
Het blijkt dus dat ons veiligheids niveau boven het gemiddelde is in vergelijking met bv. Frankrijk. Laat het ons dan ook zo houden, het kan nooit veilig genoeg zijn!