Thread: Eran Day 07/10
View Single Post
Old 08-10-2005, 14:05
pascual's Avatar
pascual pascual is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by A.J.
was weer een super eran dag. Bedankt mannen. heel veel sportiviteit. Als je veel blije gezichten ziet bij de deelnemers en het laatste uurtje tijdens de drift dan kan ik alleen maar tevreden zijn met onze organisatie.
Toen we vorig jaar in december een stap in het duister zette met het driften wist ik niet wat er op ons af ging komen. Nu we de evolutie zien : meer drifters en vooral betere drifters kan ik enkel gelukkig zijn dat M-Jo en consoorten me heeft overtuigd om tijd uit te trekken voor de drifters.
Maar ook de circuitrijders mag ik een pluim geven. Ten eerste omdat er slechts 1 deelnemer teveel geluid produceerde en definitief van de baan gehaald werd. Verder ook omdat we buiten de aanrijding tussen de 2 Yarissen geen schade gereden werd, en dit terwijl er toch weer meer dan 100 deelnemers waren over de hele dag gezien.

Thanks aan alle deelnemers en natuurlijk ook aan mijn medewerkers zonder wie ik dit allemaal niet kon klaarspelen
Tja heb hier zopas (in Spanje) de foto van mijn Yaris gezien. Er zal werk aan de winkel zijn. Verder is de A+ Yaris zijn kas voor de vuilbak dus ook daar heb ik veel werk. Het kon echt niet slechter de 2 Yarissen tegen elkaar, duidelijk de fout van onze leerling piloot die veel telaat remden en zo in de flank van de A+ Yaris reed.
Reply With Quote