View Single Post
Old 05-10-2005, 12:52
djwaard djwaard is offline
De Paddock Rookie

Hmm, normaal meng ik me niet in zulke discussies, maar nu kan ik het even niet laten.

JPM,

"dom" ben je niet als je een bloeiende zaak hebt, die tot één van de beste in haar soort gerekend wordt, althans in Vlaanderen.

"Dom" ben je ook niet als je racet op de manier waarop de door jou aangesproken piloot het doet.

"Dom" ben je niet als je een passie voor autosport jarenlang weet te voeden door telkens weer een zitje op te eisen, zowel op onverhard als op circuit.

"Dom" ben je niet als je een kleine vergissing maakt, die dan ook perfect bestraft kan en waarschijnlijk zal worden.

"Dom" ben je niet als je na een duidelijke split tussen twee partijen nog bij allebei over de vloer kan komen. Daarvoor heb je bepaalde kwaliteiten nodig.

"Dom" ben je niet als je ondanks de doorgaans lovende kritieken met je beide voeten op de grond blijft staan, en bovenal een vriendelijke en open mens blijft.

Om alle misverstanden te vermijden, ik sta niet dichter bij de betreffende piloot dan de gemiddelde depaddock.eu'ter. Maar als je bekijkt hoe hoog met sommige andere "sterpiloten" wordt opgelopen, kan ik het niet laten om het bij gelegenheid ook eens op te nemen voor een echt talent.

Met oprecht vriendelijke groet,

J.

Last edited by djwaard; 05-10-2005 at 12:54.
Reply With Quote