View Single Post
Old 16-09-2005, 11:30
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Enkele jaren terug hebben ze in Spa de Raidillion en Blachimont de grindbak vervangen door asfalt stroken.

Niet dat het publiek het ooit goed gevonden heeft, maar ze kunnen niet anders dan zich er bij neer leggen... (Want het zou dus nog steeds veiliger zijn...??? Mss eens Login z'n mening erover vragen na z'n klapper met de viper in Blachimont...)

Maar nu hebben ze spa hellemaal verknalt vind ik. Afgelopen vrijdag naderde ik in Spa de dubbele linkse en kon ik men ogen niet geloven! Hebben ze heel de grindbak geasfalteerd (alé toch ge probeerd want hier en daar waren er al lappen asfalt over enzo... het zal de firma met het goedkoopste bestek gedaan hebben.... )

Ik vind net op www.turbomagazine.be enkele foto's van de werken in de dubbele linkse.

Het zijn keer op keer de mooiste bochten waar er eens een inhaalactie kan gebeuren door de durvers, die men dan verknalt door er asfalt te leggen...

Het racen zal binnen 10 jaar in het echt al even onrealitisch worden als op de spelconsoles nu. Als je een fout maakt geen probleem, gewoon de baan terug op enkele plaatsen terug inhalen en er is precies niets gebeurd...

Vroeger was het direct game-over na een uitstap in het grind...

En nog blijf ik er in geloven dat een grindbak veiliger zal zijn in de meeste gevallen tov de asfalt stroken.

Wat vinden jullie er van?

Last edited by Mr.Dallara; 16-09-2005 at 11:33.
Reply With Quote