View Single Post
Old 12-09-2005, 20:39
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Vraag 31
't was idd wat tricky om het jaartal te vinden. Nu de originele foto heb ik nergens op het net gevonden, maar wel eentje van enkel seconden na de start en met wat vergelijkingswerk zat ik dus bij het jaartal. Dan via type auto en jaartal op een "zwevende" pagina uitgekomen, dus niet meer aan een bestaande website, waarin dat de volgorde van de rijders stond aangegeven, dus ook wie de start nam.

Vraag 32
Standaard F1 kennis, zeker voor iemand als ik die de F1 heel nauwgezet volgorde in de jaren 80/begin jaren 90. Heb enkel het circuit moeten dubbelchecken.

Maar toen ik de tussenstand zag, ging er toch even een "BANZAI" door mijn gedachten Na het 'vergeten' insturen heel in begin van de kwis, had ik mijn doel bijgesteld met een plaats in de Top-10 als einddoelstelling (top-5 zou fantastsich) zijn. En 'k sta nu op 7... het gaat voorwaar de goeie kant op.

Bovendien haal ik ontzettend veel voldoening uit het feit dat ik eigenlijk met een beperkte documentatie, het toch nog altijd kan opnemen tegen de kwizzers die een halve bib in huis hebben.

Last edited by Guido; 12-09-2005 at 20:43.
Reply With Quote