Franky is idd. veel te bescheiden, maar dat siert'm juist . Wie met een Kadett met 240pk 2 Corolla WRC's in het nat op seconden rallyet kan idd. 'n stukske rijden .De auto heeft Nr.3 en is rood-wit je vindt 'n foto op
http://www.racingworld.it/fermas/pho...ofeo_monza.asp de 4e foto en vooral de 15e op de fotogallery door Monza aan te klikken bij calendario en dan gallery . Franky zal z'n Plan wel trekken maar als je weet dat bvb. Ralph Firman supermodel Jodie Kidd secondeert en dat ook Justin Wilson en enkele voor ons minder bekende Italiaanse pros en semipros meedoen... Franky's enige Spa-ervaring dateert van 2001 toen hij met de Ferrari-days Vip chauffeur was voor Alfa Romeo Vips ; z'n enige gereden circuitrace was de 1e ZTC met onze Alfa . Achterwielaandrijving, 425pk en Cambiocorsa zijn ook allemaal nieuw voor hem . Ik ben curieus voor morgen, helaas moet ik passen voor de vrije training van vrijdagmorgen, maar na de middag zal ik weer als tolk present zijn en mag je hiervan s'avonds een verslagske verwachten .