Quote:
Originally Posted by Frank 490
Nou op m'n teentjes getrapt ben ik niet zo gauw. Het ging trouwens niet om mijn teentjes, maar om die van Paulien. Ik vind het inderdaad dom gelul, onnozel sexisme als je dat passender vindt, om op deze wijze over rijdsters te praten. Ik heb er ook wel zien rijden waarbij ik zo mijn bedenkingen had over de racevaardigheid. Paulien Zwart kan toevallig wél behoorlijk sturen. Het wel of niet met een auto kunnen omgaan heeft inderdaad niks te maken met 'de wijze waarop men plast', zoals ik dat dan uitdruk. Ter illustratie wijs ik je er nog even op dat de BRL Light race is gewonnen door Gaby Uljee, die ook al 'zittend plast'. Beide dames rijden echt wel rondjes om mij heen en ik 'plas staand' (als ik niet omval van dronkenschap, maar dat is een ander verhaal).
Ik ga er bij nader inzien toch maar van uit dat ik jouw opmerking als poging tot luchtigheid had moeten beschouwen en er dus niet overdreven fel op had moeten reageren en daar laten we het dan maar bij, wat mij betreft.
|
Beste,
Ik vind het super wat Gaby Uljee heeft gedaan. Ik heb met haar nog gesproken in Zolder. En ik supporter ook voor Kelly Jamers, dus je kan dan moeilijk zeggen dat ik iets tegen racende dames heb