hehehe crashgeile ramptoerist: je dicht je lotgenoten nogal wat toe. dont worry: ik kan dat wel hebben hoor. Maar ik geef het toe: ik vind cupracen geweldig!
Laat Jacobs in elk geval vooral niet vergeten dat hij zelf de voornaamste aanstichter was voor de toestand in de pitschicane. Waarvoor terecht een penalty. We hebben het hier op de cam staan. Zijn overdreven reactie is dan ook niet helemaal terecht, maar dat weet ie vast zelf ook wel.
Laten we wel zijn, clean cupracen bestaat niet echt, heeft ook nooit bestaan. Ik kom al 35 jaar op de circuits en het is nooit anders geweest, ook niet in andere landen. Je kunt het vantevoren weten en als je dat stoort moet je vooral niet meedoen en al zeker niet gaan kijken. Gelukkig bestaan er ook series waar keurig wordt gereden en meestal in een andere format. Maar goed, de betrokkenen zijn bestraft en er zijn er een paar die daar goed ziek van zijn. Das al een hele vooruitgang want in vroeger dagen kon alles maar.
Refererend aan hetgeen zich in NL in ik meen 2003 afspeelde bij de Marlboro Masters dat ging ook mij te ver. Het openbaar elimineren van kampioenskandidaten ten faveure van een teamgenoot heeft niets met sport te maken. Geen discussie mogelijk.
(en dan hebben we het vnl. over een Belgische cowboy!)
Iedereen mag van mij oordelen over wat ie ziet en meemaakt. Of ik het juist heb of de een of andere Belgische Nederlander is wat mij betreft niet relevant. De één houdt van stevig cupracen de ander loopt het kwijl uit de mond bij een 24 uurs race of bij het aanschouwen van een turbo F1 bolide. Dat vind ik ook leuk aan dit forum waar iedereen heeft zo zijn kijk op de dingen heeft. Bovenal zijn wij echter allen raceliefhebbers met dezelfde passie. Interpretatie en interesse van hetgeen we waarnemen kan natuurlijk per mens verschillen. Daarvoor zijn we gelukkig allemaal verschillende persoonlijkheden. Laten wij liefhebbers in elk geval het respect opbrengen elkaar vriendelijk te bejegenen en in waarde te laten. Dan kunnen wij de rest van ons leven altijd met elkaar door de bocht en oeverloos wouwelen over de dingen die we op de circuits tegenkomen.
Is da mooi gesproken of nie....
En nu hou ik er over op! want zondag was een hartstikke leuke dag met vooral mooie autosport. kan niet anders zeggen.
Leuke foto Mark!!!
|