View Single Post
Old 18-07-2005, 21:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Autosport.be
Respect is een woord dat de Nederlandse Clio cowboys niet kennen. Ik ken zelfs een "Belgische Nederlander" op dit forum die deze mening deelt, en daar ook voor uitkomt op dit forum. En hij staat wel op de juiste plaats om op een normale manier te oordelen over wat er gebeurt op het circuit.
Mijn naam is haas

Zelf heb ik het dit weekend vanuit de Villeneuve mogen aanschouwen. Op die plaats viel het mij eerlijk gezegd mee. Zelfs met twee wielen door het grind viel reuze mee. Frank Wildschut is meerdere malen op de bon gegaan, de rampartij van Koster op Bastiaans tijdens de tweede race was er ver over.

Het radioverkeer op andere plekken naast de baan was veel levendiger........en dat is niet een goed teken Geloof dat de Kanaalbocht / Bianchi en de eerste Chicane de hotspots waren dit weekend.

Maar ja, wat wil je.........er reden 11!!! Clio's mee van "Equipe Verschuur zet ze graag in de muur"

Geloof dat RfB-collega Jacobs het aan de stok had met de kleine Verschuur. Weet iemand van jullie wat zijn eerste les in autoracen was?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote