View Single Post
Old 18-07-2005, 18:21
Autosport.be's Avatar
Autosport.be Autosport.be is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by vortex
Ik lees nu net (bv autosport.BE) het geweeklaag van Racing for Belgium. Wat een gezever allemaal: thats cupracing heren!!!. En ga je nu niet als slachtoffer opstellen wat iedereen doet er aan mee en/of is er slachtoffer van. Ook RfB. En natuurlijk heeft alles en iedereen zich tegen 'de Belgen' gericht. Wat een achtervolgingswaanzin.
Als je denkt dat een merkenrace braaf achter elkaar aan jagen is slaap dan lekker verder en ga fijn historich racen of zo. Ik zou zeggen: recht je schouders en bereid je voor op de volgende confrontatie net als alle anderen. Jullie kunnen het!!! Kijk naar de overwinning van Philip. Ook jullie kwalificaties waren sterk. Kom op nu toch!
De piloten van RfB rijden al jaren cupraces, en wat gisteren gebeurd is, is GEEN cupracen. Van aan de kant ziet het uiteraard reuzeleuk uit, maar dat is geen autosport. Als er van de 25 starters meer dan 10 niet heelhuids aan de finish komen, en jij vindt dit standaard "cupracen", dan betwijfel ik of je een autosportliefhebber of een crashgeile ramptoerist bent.

Respect is een woord dat de Nederlandse Clio cowboys niet kennen. Ik ken zelfs een "Belgische Nederlander" op dit forum die deze mening deelt, en daar ook voor uitkomt op dit forum. En hij staat wel op de juiste plaats om op een normale manier te oordelen over wat er gebeurt op het circuit.
Reply With Quote