Om verdere speculaties tegen te gaan............ tijdens een interventie voor de DSC heb ik een ouderwetse snoekduik gemaakt achter de muur. Dit tot veel plezier van het aanwezige publiek

Tja, de mensen kregen wel waar voor hun geld

Zal maar eens mijn letselschade-advocaat afsturen op Jan V. & Kornuiten vanwege de erbarmelijke omstandigheden waar wij marshals over moeten lopen.
Het was een lekkere relaxte en ontspannen zondag. Mooi scheurwerk gezien.........en enkele dingetjes die er net over waren. Zoals de ordinaire kus van achteren door Dillon Koster op Phil Bastiaans tijdens de 2de Clio race. Het gevolg hiervan:
Heeft ons werk toch nut gehad
Ferrari demo: Geen toppers maar wel mooi om naar te kijken. Wat mij betreft een aanwinst.
Euroboss: Laag in aantal maar Coronel en Zwart maakten er een leuke show van totdat Zwart stilviel in de Villeneuve. Het gesprekje met de ideale schoonvader was zeer amusant. Kon nog weleens leuk worden voor een bepaalde klasse
FFordjes: de aantallen stijgen weer..............FFordjes blijven leuk om naar te kijken.
Clio's: Voor Ollandaise begrippen werd er redelijk netjes gereden. De nieuw gespoten Clio's van RfB waren een schot in de in de roos. Wat een kleurtje al niet kan doen.
DSC: Mooie start, zwak einde............... de klasse is een beetje blijven hangen in de winter 2004/2005. Aantallen en kwaliteit hebben niet de verwachte groei meegemaakt. Neemt niet weg dat het een mooie klasse is........on par met het BTCS?
BRL V6: mmmmmmm, zag toch net iets teveel "plaatwerkschade". Die wagens zijn zo iel gemaakt, als je ernaar kijkt vallen ze al uit elkaar.
BRL Light: Gewoon Vege-series maar ze reden wel lekker sportief.