Vwb de crash met Jacobs: Ik stond er bovenop en tja, hij had natuurlijk vette pech dat ie nu net daar reed waar Verschuur de baan weer op denderde om te redden wat er te redden viel en de wagen niet meer onder controle had. Geen opzet in het spel maar zogezegd een ongelukkige omstandigheid. In de autosport zul je die in je carriere veelvuldig tegenkomen, helaas. Maar ik kan me een dergelijke primaire reactie om dan maar te stoppen met racen wel enigszins voorstellen. Maar Philip komt wel op zn uitspraak terug, want ik kan me niet voorstellen dat hij veel voldoening put uit zijn deelname in die kleurloze Mini-cup. Hij heeft met t zweet op zn rug toch maar mooi laten zien dat hij een serieus racer is en een zwaarbevochten overwinning behaald, waarvoor proficiat. Dat moet toch heeeel goed doen.
Inderdaad uitstekende racedag gisteren. Ook wij hebben genoten!! Voor het eerst dat ik de BRL mannen echt met elkaar in de strijd heb zien gaan. Een dolle boel inderdaad wat alles vliegt maar van die autos af. Spektakel.
|