Thread: De Heer De Smet
View Single Post
Old 06-07-2005, 17:52
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
...De mannen die het hier allemaal in gang gestoken hebben en die Depaddock in zijn eerste jaren naar een ongekende hoogte brachten. Sennaken, Werner, Oneliner, Gikke, allemaal mensen die zelden of nooit nog iets posten en die zich van alles discussies afzijdig houden terwijl vroeger alles bespreekbaar en bediscutieerbaar was.
??? Ik post elke dag hoor, en nog geen klein beetje ook. Maar aan discussies waarover ik niet kan oordelen doe ik idd niet mee. Iedereen kan hier wel een beetje komen zeggen wat hij persoonlijk denkt, maar dat brengt niets bij tot de discussie op zich. Dus zwijg ik liever.

Kan natuurlijk zijn dat de threads waarin ik veel post jou niet interesseren waarvoor alle respect, maar hier komen vertellen dat ik niet meer te zien of te horen ben vind ik wel kras! En ten bewijze dat ik echt nog wel veel threads lees : de reply die je nu aan het lezen bent.

En neem me niet kwalijk dat ik je maat van schoenen niet vraag, maar er is in de geschiedenis van De Paddock nog maar 1 persoon geweest die mij "Sennaken" genoemd heeft, en dat is Driesco. Ik weet niet of je het zelf bent ofwel al zijn uitdrukkingen overgenomen hebt, maakt voor de rest ook niet uit want iedereen is hier vrij om te gaan en terug te komen wanneer hij wil (op voorwaarde dat het bestuur zélf geen ban uitgesproken heeft wat hier niet het geval was), maar in elk geval lijkt je schrijfstijl toch wel verdacht veel op die van Driesco. Nogmaals : dit is op zich absoluut geen probleem. Ik zeg gewoon wat ik denk.

* WWW.SENNAKE.BE *