Quote:
Originally Posted by Mario
Het wordt er voor de gewone lezer/bezoeker allemaal niet duidelijker op wie in welk kamp zit, wie eigenlijk wie is en welke de achterliggende redenen zijn om elkaar zo in de haren te vliegen.
|
Zijn er dan 2 kampen?
Inderdaad, zoals Flugel ook al aanhaalde. Waar zijn de "Die Hards"? De mannen die het hier allemaal in gang gestoken hebben en die Depaddock in zijn eerste jaren naar een ongekende hoogte brachten. Sennaken, Werner, Oneliner, Gikke, allemaal mensen die zelden of nooit nog iets posten en die zich van alles discussies afzijdig houden terwijl vroeger alles bespreekbaar en bediscutieerbaar was. Nu gaat iedereen er maar met de grove borstel door, worden de poten van onder de stoelen gezaagd alsof het een hobby is van sommigen. Mijn grote vraag, waarom? Er zijn inderdaad 2 groepen, de nieuwe en de oude generatie. De opstarters en diegene die denken....
Geef mij maar de oude garde, die behandelden tenminste iedereen op gelijke voet. Het vertrek en de komst van sommigen heeft Depaddock helemaal geen goed gedaan, en ik volg Flugel compleet. We moeten ons misschien eens de vraag stellen waarom die mensen uit Depaddock zijn gestapt.