Quote:
Originally Posted by laurent
kindjes kindjes...
|
Juist hetzelfde dan wat ik denk
Wat begon over een column eindigt in een partijtje elkaar onder de gordel trappen... Ik weet niet wat er hier allemaal veranderd is maar de sfeer van de goeie jaren komt duidelijk niet meer terug, iedereen heeft inderdaad recht op een eigen mening maar dat was enkele jaren geleden ook zo en toen kon men blijkbaar op een volwassen manier discussiëren met elkaar.
Ik denk dat ik enkele jaren geleden bij één van de eerste paddock meetings was in St Niklaas, ik heb me dus nooit weggestoken achter een nickname (eentje die mij ondertussen al goed tegensteekt

) zoals zovele dat nooit gedaan hebben, maar naarmate een forum groter wordt is het blijkbaar normaal dat het onpersoonlijker wordt. Wat ik wel spijtig vind is dat alles in kampen opgedeeld wordt, lees heel deze topic maar eens na en je haalt er de voor en tegenstanders uit van Dries, ikzelf ken Dries al jaren en verdedigen doe ik hem niet, daar is hij zelf groot genoeg voor denk ik

maar topics als deze komen de functie van dit forum zeker niet ten goede, namelijk het promoten van de autosport, vanaf de eerste dag als ik deze topic zag dacht ik al van dit komt niet goed, en blijkbaar vinden sommige moderators dit leuk, van sommige reacties ben ik fel verschoten.
Eén ding valt wel op, om terug te komen op die eerste meeting, veel van de mensen die daar waren reageren niet op deze topic...
De paddock was voor mij jaren het beste autosportforum dat er was, maar sinds meer dan een jaar is dat gevoel volledig weg bij mij, ik kom hier nog geregeld eens lezen, maar posten beperk ik tot het minimum, je moet ofwel een grote kenner zijn ofwel iemand met een grote mond, ik ben "maar" een autosportliefhebber...
Dit is compleet off topic, maar ik wist anders niet waar dit te posten.