View Single Post
Old 04-07-2005, 22:00
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Maar langs de andere kant met het verhaal van Leinders vorig jaar indachtig heb ik er toch mijn vraagtekens bij. Heylen heeft echt met krachtige F1 of vergelijkbare auto's toch maar weinig of geen ervaring.
Testrijden op vrijdag is wel leuk voor de coureur zelf maar wat is daar de waarde van bij een team als Jordan of Minardi? Zo op het eerste oog, buiten het plezier en de ervaring voor de coureur zelf, niet veel. Ze krijgen wat KM's in de armen en circuitkennis..........en het idee: "in de kijker rijden voor een groter team" geloof ik niet zo. De coureurs voor 2008 bij Ferrari, McLaren of Renault liggen nu al bij wijze van spreke vast

Echter als het "vrijdag-plan" deel uitmaakt van een groter geheel dan kan dat de zaak weleens aardig veranderen. We zullen dat morgen wel lezen als we mogen uitgaan van dit bericht op Pitstop.

Of meer ervaring gewenst is op F3000/ GP2 nivo? Als je kijkt wie de laatste jaren de sprong heeft gemaakt zijn er toch heel wat die rechtstreeks uit de F3 komen. Als je de boekjes mag geloven was de oude F3000 wagen niet echt een goed leermiddel voor de F1. De karakteristiek van zo'n wagen week teveel af van een F1. Een F3 lag wat dat betreft dichter in de buurt van een F1. Hoe dat zit met de huidige GP2 wagens weet ik niet.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote