View Single Post
Old 04-07-2005, 13:16
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai

Heb twee derde van de race in fast forward mode bekeken, het enige potentiële inhaalmaneuver van de Heer M. Schumacher op de Heer J. Trulli werd dan nog in de pits beslecht. De Heer K. Raikkönen heeft zijn podiumplaats voor een groot deel te danken aan, in zijn geval, een gebrek aan pitstops. Het zal wel allemaal nostalgie zijn en een deel van jullie zal me ongetwijfeld voor ouwe zagevent verslijten, maar ik begin toch zo stilaan te verlangen naar de tijd toen pitstops gemaakt werden uit noodzaak en geen onderdeel waren van een strategie. In die tijd gingen banden normaal gesproken een hele race mee en was ook de benzinetank voldoende ruim bemeten om 300km zonder bijtanken af te leggen.

Deze GP van Frankrijk verdient dan ook niet meer posts, ik vraag me trouwens af of er, behalve het aantal deelnemers, meer te zien was dan in Indianapolis. Tot voor de GP van de USA leek het seizoen 2005 nog kans te maken op het "grand cru" label.
Nu is het op naar de volgende onder het motto "ander en beter".

@selespeed: inderdaad, Sato is de acrobaat in het circus die voor enig amusement kan zorgen in onvervalste kamikazestijl
Reply With Quote