Jan Heylen is na Marc Goossens, Kurt Mollekens en David Saelens het grootste belgische talent van de afgelopen jaren.
Mooie overwinning in Brands Hatch. De helft van het Duitse F3-seizoen missen en toch iedereen naar huis rijden en nog 3 de eindigen. En nu een mooi seizoensbegin in de Mégane Trophy.
Akkoord, de F3 Euroseries en F3000 waren minder goed, maar Bas Leinders had het in de F3000 ook niet bepaald makkelijk.
Indien Jan daadwerkelijk bij Minardi derde rijder wordt, dan vraag ik me af of hij dat zal combineren met de Mégane Trophy, want Donington valt tijdens het Spa-weekend als ik me niet vergis. Daar kan Jan dus cruciale punten laten liggen voor het kampioenschap indien hij daar niet zou meerijden.
Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Maar langs de andere kant met het verhaal van Leinders vorig jaar indachtig heb ik er toch mijn vraagtekens bij. Heylen heeft echt met krachtige F1 of vergelijkbare auto's toch maar weinig of geen ervaring.
|
Räikkönen en Massa.. die komen ook van nergens. Räikkönen is dan nog een extreem geval om meteen uit de Formule Renault naar de F1 te verhuizen.