View Single Post
Old 03-07-2005, 16:24
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Oh waren die verkeerd? Dat was me nu niet meteen opgevallen, alleen wel dat ze heel snel weer weg waren

Bij de commentaar op Canvas is er toch weer een beetje geblunderd. Toen Fisico binnenkwam voor zijn eerste stop bijvoorbeeld. Die duurde wel heel lang (seconde of 12-13), en bij 'fuel prediction' kwam er ook iets op van 139l bijgetankt. Is de tankinhoud al niet gelimmiteerd op een kleinere inhoud dan 139 liter?
Sowieso kon het niet juist zijn, want de brandstofslag ging pas na 7 seconden in de wagen! En zijn volgende twee pitstops zijn natuurlijk ook een verwijzing. Jammer voor Fisico dat bij zijn laatste stop dan ook nog eens zijn motor afslaat, want hij was toch wel goed aan het rijden vond ik, maar toch wel een heel stuk achter zijn teammaat!

Die voorvalletjes bij Fisico waren natuurlijk ook goed voor Jenson, die nu eindelijk punten scoort na al die voorvalletjes in dit rare seizoen.
Sato was in't begin wel sterk bezig, maar moest dan toch een keertje te laat remmen.
Hij is nog een tweede keer in de grindbak gegaan, maar dat zag er wel wat anders uit, ineens een smak olie op zijn camera.

En deze keer waren het niet de Michelins die problemen hadden, maar wel twee Bridgestone's die openscheurden. Wel op heel korte tijd bij de Minardi's, misschien een totaal verkeerde afstelling? Maar Albers heeft er wel een heel zware klap aan over gehouden!

Weet er iemand wat het probleem was bij Montoya? Ik dacht eerst dat hij enkele (lage) versnelling kwijt gespeeld was. Maar het zou ook de aandrijving kunnen zijn?