Alesi,
Waar het mij om gaat is dat coureurs op dit niveau (en niet alleen zij, overigens) in staat moeten zijn te werken met de spullen die hen op dat moment ter beschikking staan. En dan begin ik, tegen jouw wens in, toch even over "in mijne tijd". Dat is niet zo verwonderlijk. Over de hele wereld verlangt men naar echte F1-races, waarbij de rijder in hoofdzaak het verschil maakt en niet het autootje waarin hij zit of de uitgekiende pitstrategie. Die jongens hebben stuk voor stuk, ook de betalende rijders, want die kunnen er ook echt wel wat van, hun carriere opgebouwd vanaf F Ford of F Renault via F3 en F3000, hebben getoond dat ze een F1 stoeltje waard zijn en zitten dan nu in die F1 en ineens zijn ze voor 90 % passagier geworden. Het opbouwen van een race, op een imntelligente wijze werken met de spulllen die je hebt en omgaan met de omstandigheden zijn ineens niet belangrijk meer. En dan noem ik inderdaad dat dat vroeger anders EN BETER was. In de lagere klassen is dat gelukkig veelal nog steeds zo. O ja, over die stervende fans en marshals. Wanneer gebeurt dat dan c.q. is dat gebeurd. Kijk eens naar de omstandigheden waaronder dat wel eens plaats heeft gevonden en concludeer dat dit helemaal niets met dit onderwerp te maken heeft.
|