View Single Post
Old 01-07-2005, 00:04
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by camso belgium
Sebastien Bourdais, heeft, neem ik aan, nog steeds de Franse nationaliteit; hij rijdt Champ Car, een door de FIA erkende competitie.
Theoretisch mag hij niet bij een niet door de FIA organisatie rijden op straffe van mogelijke schorsing.
Toch rijdt hij mee in de Indy 500 (IRL - niet FIA erkend).
Met toestemming van hun nationale bond mogen Kumpen, Goossens of Vosse deelnemen aan de zwarte cross van Boerengat Dus op dat punt kun je met je nationale bond alle kanten uit.

Echter ik zie wel een tendens dat de macht van de FIA en haar nationale bonden dalende is. Kijk maar eens naar de groei van het aantal prive-kampioenschappen.............ik denk dat we op een keerpunt zijn qua structuur in de autosport.

Des te beter mijn inziens want de FIA en haar nationale kornuiten zijn verworden tot een een bureaucratische monster die de kenmerken vertoond van Pompei in haar laatste dagen. We gaan een heftige zomer tegenmoet
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote